Testul Cooper

Există o imagine stereotipă pe care profesioniștii IT o formează pe un oximoron. Un test al acestuia este testul Cooper, unde trebuie să alergi cât mai departe timp de 12 minute. Și de la vârstă și lac vei afla care este starea ta de fitness.

testul

Deci ridică-ți pantofii și cronometrul, apasă-l timp de 12 minute, apoi postează-ți rezultatele: lac, vârstă, cooperativă (vezi linkul de mai sus)

Comentarii

(p2pking | 31.10.2014, p - 20:34)

Recordul meu de 15-16 ani are 5,5 ani și este mic.

Ei bine, cu echipa de alergare, asta a fost în medie;)

Acum poate 3 pleacă.

(VincentV | 31.10.2014, p - 20:54)

Ești sigur că îți amintești corect?:)

(sj | 31.10.2014, p - 21:12)

Răspunde VincentV Sigur îți amintești?:) mesaj

conform unui articol de pe Wikipedia, recordul mondial este de aproximativ 4750 de metri. Un 15 evestol 4400 nu este slab, mai ales dacă a fost doar media la brunch.;-)

(VincentV | 31.10.2014, p - 21:17)

4400+ este unul mic, așa că poate este listat pe wikipedian:)

(Ineteq | 31.10.2014, p - 22:00)

Răspunde VincentV 4400 + este un mesaj mic, deci

Potrivit amintirilor mele, lungimea standard a pistei de alergare este de 400 m, nu de 800, deci aici poate fi și bibi:)

(VincentV | 31.10.2014, p - 22:54)

Răspunde Ineteq Conform amintirilor mele, mesajul tău

Apoi treceți la categoria „foarte rău”:)

(zhali | 31.10.2014, p - 20:50)

Trebuie să alergăm 2000 de metri în fiecare an. (specificații la locul de muncă)
Din păcate, sunt un lucrător tipic IT,/leneș/așa că am rămas la 11:39 anul acesta fără nicio pregătire anul acesta.

Cred că se încadrează în Bine sau poate în Mediu.

(GES | 31.10.2014, p - 20:53)

Ești prost? Cred că aș pieri!

(sj | 31.10.2014, p - 21:18)

nu renunțați, îl puteți remedia în celălalt test:-)

(VincentV | 31.10.2014, p - 21:08)

Din păcate, sunt în paragină ca un tată proaspăt, dar de îndată ce vechea tăiere a roții revine, sau cel puțin orice tăiere a roții - chiar dacă cea veche nu:) - încep să alerg din nou.

Când am oprit arhipelagele, 2250m ar fi ieșit cu timpul meu cel mai bun (la vârsta de 34 de ani), dar din moment ce am împușcat ritmul de 10-15 km, poate ar dura mai mult de 12 minute.

Deci Bună-Medie undeva (perpill doar în avans, a se vedea mai sus).

(mauzi v | 31.10.2014, p - 21:03)

Cel mai rău lucru pentru corp este o încărcare bruscă grea. Exercițiu doar treptat! Dacă faceți o activitate sedentară, nu faceți sport, nu vă gândiți să conduceți imediat fără niciun precedent.

(sj | 31.10.2014, p - 21:08)

Răspundeți mauzi la mesajul organizației dvs.

corect, voiam să mănânc și eu. Barul nu trebuie să ruleze imediat oala. Cooper a scris și așa ceva dacă nu poți alerga continuu timp de 12 minute, atunci acest test nu este potrivit pentru evaluarea stării tale de fitness. Rezultatele barei în acest caz sunt: ​​tăiței.;-)

(sj | 31.10.2014, p - 21:05)

propriul meu rezultat duminică: 2650, 41, foarte bun

(dap | 31.10.2014, p - 22:58)

Nu special pentru alergarea Cooper, dar 2,64 km adunați în 12 minute la vârsta de 34 de ani. Din păcate, este un rezultat de 2 ani, de când anul trecut lucrez în principal, ceea ce este în detrimentul alergării/cardio-ului, dar nu realizez nimic cu el; dacă lumina cade într-un unghi bun, se pare că poate există ceva, poate că nu există.:)

(akion | 31-10-2014, p - 22:15)

Testul Cooper nu este bun pentru nimic, deoarece nu ține cont de fizicul individului (indiferent dacă este în principal aerob sau anaerob) sau de starea altor grupe musculare (de ex. Umeri, brațe, mușchi ai trunchiului, mușchii spatelui?).
Și în școli sunt forțați doar pentru că Jocoba nu trebuie să-și facă griji pentru prostii atâta timp cât salivează sportul național.

(sj | 31.10.2014, p - 22:31)

-1, testul oferă o bună evaluare a sistemului cardiovascular. De asemenea, este mai bine să fiți atenți la acestea, deoarece în lumea „civilizată”, halalurile de frunte sunt sufocarea motorului. Deci merită să lupți cu kilometri.

Dar următorul inspector va testa izomerul, îl puteți remedia acolo;-)

(hrgy84 | 01/11/2014, sâmbătă - 03:01)

Răspundeți sj -1, un mesaj bun din test

Da, dar sistemul cardiovascular poate fi menținut nu numai prin alergare, ci și de mai multe tipuri de antrenori. Nu există nicio legătură cauzală între cele două lucruri pe care le-ați menționat, eșecul testului Cooper nu este automat o problemă.
--
Oricine tânjește unde va zbura porumbelul, îi va lipsi comoara aici:

(sj | 01/11/2014, sâmbătă - 09:44)

testul Cooper este ca hârtia de turnesol: nu hârtia roșie face acidularea hârtiei, dar hârtia devine roșie deoarece hârtia este acidă. Adică, obțineți un rezultat karesz la testul Cooper, deoarece nu știți să știți (este fraza eliminată știind?) Sau inimă. Inima ta neinstruită poate pompa doar puțin, astfel încât să poți pompa doar puțină bătaie cu o aruncare și, prin urmare, trebuie să bateți mult mai repede decât dacă ați strânge mai bine și ați putea sufla mai multe bătăi într-o singură cursă. Dar inima nu este capabilă să funcționeze la nicio frecvență. Am citit o poveste că un ziar a urcat pe promoția roller coaster, iar sfârșitul călătoriei de 1-2 minute era deja mort. Nu este un accident accidentat, dar stresul cauzat de muntele rus nu i-a stăpânit inima.

Btw. partea „nu doar rulează” este adevărată, „mai mult de jumătate de tip” depinde de ea. Pe lângă alergare, consider că ciclismul și înotul sunt cei mai buni antrenori aerobici. Interesant este că halterofilia tradițională nu le afectează cu adevărat, așa că poți fi eliminat și vei fi futut dacă trebuie să alergi puțin după autobuz.

(wrs v | 01/11/2014, sâmbătă - 13:26)

Nu știu de ce este ciudat că haltere nu le afectează atunci când spui doar că nu este un antrenament aerob. Să presupunem că majoritatea celor care aruncă acest lucru la un antrenament cu greutăți arată ca un vierme nebun sau un hobby rotunjit și pot explica totul la naiba. Iar testul Cooper nu este cu adevărat bun pentru nimic, nu mai este folosit în locuri cu sens de sondaj. Cel mai bun și mai natural exercițiu aerob este mersul intens.

(sj | 01/11/2014, sâmbătă - 14:23)

îți dai seama, am susținut cu hrgy84 că nu toate tipurile de încărcături antrenează inima și circulația. Dacă credeți că testul Cooper nu este „bun pentru nimic” (cu care nu sunt de acord), ar trebui să spuneți un test mai bun (și, eventual, ușor de implementat). În orice caz, nu trebuie luat în serios, îți postezi propriile rezultate - presupunând că alocarea ta îți oferă un număr pozitiv:-)

(wrs v | 01/11/2014, sâmbătă - 15:25)

Este posibil ca cineva să aibă o circulație și o rezistență bune, chiar dacă nu se comportă bine la testul Cooper. Măsoară un fel de încărcare și este cât de mult puteți rula în 12 minute. Atât și nu mai mult. Din nou, nu spun că alergatul nu îmbunătățește circulația sau rezistența.
Nu-l iau cu sânge în serios, dar ați aruncat un subiect și mi-am împărtășit gândurile despre asta. Testul, fie că este forța musculară sau rezistența, este foarte simplu: progresivitate.

(sj | 01.11.2014, sâmbătă - 15:33)

Răspuns wrs Poate fi mesajul bun al cuiva

Mă întreb ce sport/sarcină este ceea ce vă va face o persoană care circulă bine și care alocă, dar veți sări peste testul cooper.

(wrs v | 01/11/2014, sâmbătă - 17:13)

Orice sport care necesită muncă musculară le va dezvolta pe ambele. Pentru circul, după cum am scris, cred că cel mai bun pentru oamenii obișnuiți este o plimbare intensă, dar aș lista și ciclismul și joggingul aici. Pentru rezistență, arăți cel mai bine în box, după ce ai apăsat câteva runde de combo-uri „două bătăi, două cârlige”, te bucuri că ești în viață. Cred că o persoană obișnuită ar trebui să facă un antrenament de încărcare de două ori pe săptămână, fie că este vorba de antrenament cu greutăți sau crossfit sau subraț, există o mie de tipuri și de trei ori pe săptămână un fel de cardio (mers pe jos, drumeții, ciclism, jogging, spinning, ce fel de domeniu, există o mie sau cam așa).

(hrgy84 | 01/11/2014, sâmbătă - 22:09)

Aș întoarce lucrurile: pentru că cineva, să zicem, nu este apt să îndrăznească cu testul Cooper din cauza lamelor sale (funcționează continuu timp de 12 minute), de exemplu, deoarece piscina nu necesită picioare sănătoase. Deci, dacă cineva nu reușește testul Cooper, poate avea o idee bună.

„De asemenea, Cooper a scris ceva că, dacă nu poți alerga continuu timp de 12 minute, atunci acest test nu este potrivit pentru evaluarea stării tale de fitness. Rezultatele barei în acest caz sunt: ​​tăiței. "

Testul Cooper este o prostie, deoarece nu este hârtie de turnesol, ci doar gustă lichide, dacă este acru, este un acid sigur, altfel nu este.
--
Oricine tânjește unde va zbura porumbelul, îi va lipsi comoara aici:

(tibyke | 31.10.2014, p - 23:36)

smuls din antrenamentul de marți timp de 12 minute:
3200m, ceea ce este cvasi foarte bun, dar dacă ar fi doar cooperarul, cred că ar merge la 3600-3800, ai putea merge.

(sj | 31.10.2014, p - 23:39)

fără vârstă, aceste numere trebuie doar să vă conectați la aer:-)

(mzn v | 01/11/2014, sâmbătă - 09:12)

Pentru că? La ce vârstă nu este o categorie foarte bună?

(sj | 01/11/2014, sâmbătă - 09:22)

ai văzut zâmbetul, corect?

(Safi v | 01.11.2014, sâmbătă - 07:57)

Aveam 3030 de metri când aveam 18 ani, nu mai alerg de atunci, dar așa ar trebui să merg acum.

(sj | 01/11/2014, sâmbătă - 09:04)

șase, cu excepția cazului în care aveți 18,1 ani, este posibil să nu fie o gândire mai doritoare.

(hrgy84 | 01/11/2014, sâmbătă - 09:17)

nu a fugit! = nu s-a antrenat.
--
Oricine tânjește unde va zbura porumbelul, îi va lipsi comoara aici:

(Safi v | 01.11.2014, sâmbătă - 21:20)

Îmi place să alerg max după mingea de fotbal, așa că nu am măsurat în ultima vreme:-) Îmi place să mă antrenez în schimb și mă antrenez și eu. Cred că sunt într-o formă mult mai bună acum decât am 18 ani (oricum voi avea acum 30 de ani)

(saabi v | 01/11/2014, sâmbătă - 08:11)

Cu aceste genunchi și peste 120 de kilograme, nu aș forța asta. Nu există alt test? (Am un kettlebell de 2x1 ore pe săptămână și o rotire de 2x1 ore pe săptămână, deși acesta din urmă este uneori ratat, așa că nu m-aș mai numi complet înmuiat)

(sj | 01/11/2014, sâmbătă - 09:21)

dar, va exista și un alt test: masele mincinoase. Caut și o foaie de calcul și pentru asta și apoi deschid o altă postare.