acasă ATOM NAS, smb, ftp, torrent, potop, (cu imagini)
M-am angajat la NAS DIY cu consum redus acasă și m-am gândit să vă împărtășesc cu dvs.
Indiferent dacă cineva are chef sau doar zâmbește.
Această „cameră a mașinilor” poate fi familiară pentru mulți XD
Pentru a pune o placă de bază miniITX, a trebuit să o modific puțin. Un pic Adobe-FLEX: P
De atunci am primit un HDD de sistem de 2,5 ", dar în timp aș dori să-l înlocuiesc cu un SSD foarte mic (4 GB).
Deci, cineva are un astfel de vânzător, poate privizhet. (ed.)
Este clar că am 5 sloturi complete de 5,25 ".
La început am vrut să pun rafturi SATAII, dar m-am răzgândit.
De curând am cumpărat o stație de andocare pentru desktop cu o stație de andocare internă (compartiment de schimbare la cald) dacă preferați un rack de cadre fără cadru intern.
Aș dori să introduc 4 dintre acestea imediat ce prețul scade mai jos: S
(http://www.macgurus.com/ccp51/media/images/category/sata/Burly5Hotswap…)
Ai primi un alt controler de raid fals űbergagyi, 4port raid5. (Eye Lycom 3214 sau 3124)
Am deja date măsurate despre consum, dacă cineva este interesat, le voi descrie.
Dacă cineva are o zahăr DIY similară, aș vrea să verific și eu.
Comentarii
(sartek | 12/01/2010, 12:58 PM)
oameni care sunteți un mare profesionist, dar nu sunteți capabili să încărcați în mod normal poze
(Cybernet | 12/01/2010 - 13:00)
Răspundeți la un mesaj profesionist excelent din partea oamenilor sartek
unde ar trebui să petrec: Spune-mi și voi edita
(LZ | 12/01/2010, k - 13:27)
Răspunde Cybernet unde ar trebui să-l cheltuiesc?: Spune-mi mesajul tău
(Jester_Racer | 17.01.2010, v - 18:15)
Răspunde Cybernet unde ar trebui să-l cheltuiesc?: Spune-mi mesajul tău
Nu nicăieri pe kepfeltoltes.hu.
De exemplu: ImageShack, dar puteți găsi totuși multe pe google.
(Zoltan1992 | Sâmbătă, 29, 2010 - Sâmbătă - 12:45)
Răspunde Cybernet unde ar trebui să-l cheltuiesc?: Spune-mi mesajul tău
(veyron007 | 31.05.2010, h - 19:49)
Răspundeți la un mesaj profesionist excelent din partea oamenilor sartek
+1 Am avut o crampă nervoasă când nu am putut vedea o fotografie.
(Skuzzy | 12/01/2010, k - 13:39)
Cred că majoritatea datelor despre consumatori ar fi curioase.
În loc de SSH, cred că doriți să puneți sistemul pe un SSD. Cred că dacă există suficient ram în el, ați putea pune sistemul pe un CF, pe care l-ați pornit în ramdisk după aceea.
(Cybernet | 12/01/2010, 14:03)
Da SSD! XD mulțumesc, am remediat-o.
Din păcate, consumul a devenit destul de mare, 40W
Aceasta include 2 HDD-uri. 1 buc 2.5 "Samsung 320 GB și un 3.5" 1 TB WD ECOGREEN (este inactiv la 2,8 W (!))
Memorie 512MB DDRII 667, dacă îmi amintesc bine, este Samsung.
Ceea ce consumă mai puțin în această gamă de preț este seria ZOTAC IONITX. Singura problemă pe care o am - este motivul pentru care nu m-am decis - este că nu există loc pentru extindere.: S Se pci, se pci-e.
Ar fi fost frumos chiar dacă ar fi avut un conector IDE pe el, pentru că atunci s-ar fi dus la CD-ul și HDD-ul sistemului. Prețul 3SATA rămas a stabilit 3 bucăți 1 TB WD.
DAR dacă ZOTAC IONITX este compatibil cu acest lucru:
http://www.vatera.hu/asus_ssd_16_gb_160861743.html
atunci aș putea să-l schimb, deoarece sunt încă peste 8 zile.
(MaDog | 12/01/2010, k - 14:49)
Răspundeți Cybernet Da SSD! Mesaj de consum XDF
A adăugat Grat. Am pus un HTPC pe o bază Zotac.:) Surprinzător, are PCI și chiar PCI-E. Deși PCI-E nu este la un unghi bun, deoarece are Wifi în el.: D
Fie ca forța să fie cu tine!
(Cybernet | 12/01/2010, 14:53)
Răspunde la mesajul lui MaDog:)
PCI-ul celuilalt de pe pagina dvs. (x16).
Din păcate, nici cartea mea de frică nu ar intra în asta: S
(kodmen | 27.01.2010, miercuri - 11:41)
Răspunde la mesajul lui MaDog:)
"Am pus un HTPC pe o bază Zotac.:) Surprinzător, are PCI și chiar PCI-E."
Am fost, de asemenea, surprins că acum nu deschid ochii suficient sau văd doar un PCI-E 16x în imaginea de pe link? Am nevoie de un PCI din cauza unui tuner. Dar nu mi-am dat seama ce se întâmplă cu un tuner USB sub Linux și cât de musculoși sunt pentru înregistrarea HD, H.264.
Kodmen
-------------------
. Filozofia Linux este „Căutați pericolul”. Hopa! Nu este adevarat. "Fă-o singur!" Asta este! (Linus Torvalds)
(Cybernet | 29/01/2010, p - 18:37)
Răspunde coden "Am pus un HTPC în mesajul tău
Fila miniITX are 2 sloturi pentru FAIL.
Puteți avea maximum un miniPCI plus 2.
(Yume | 12/01/2010, k - 14:35)
L-am portat în sistem cu un Seagate ST1 microdriven, deoarece logo-urile erau importante și blițul neted a fost salvat 24/7 după funcționarea 24/7. Nu am avut chef să mă distrez cu ramdisk + uneori cu sincronizare paros [știu, cu 2 GB care pot fi rezolvate, pur și simplu nu am vrut să mă suge inutil. ]
Doar 5 pachete:)
(Cybernet | 12/01/2010, 14:51)
Răspundeți la un mesaj Yume En de la Seagate ST1
Nu e o idee rea.
Cât a costat?
(Yume | 12.01.2010, k - 15:05)
Răspundeți la Cybernet Nu este o idee rea. Cât de mult pentru mesajul dvs.
avea 4-5 ani, dacă îmi amintesc bine:)
(pusi85 | 12/01/2010, k - 14:03)
Chiar imi place! Planific ceva similar pentru acasă.
Ați descrie aceste date de consum? Și mă interesează și specificațiile exacte ale componentelor.
DIY mai bun!
(Cybernet | 12/01/2010, k - 14:14)
Răspundeți la specificațiile pusi85, vă rog
Mulțumesc că ți-a plăcut.
Placă de bază: ASROCK 330GC (http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=A330GC)
Memo: 512DDRII 667Mhz Samsung
HDD1: 2,5 "320 GB Sata
HDD2: 3,5 "1 TB WD Eco Green (EADS)
CD: P-ATA DVD RW (habar nu am de ce și de unde vine: D)
ALIMENTARE: ATX 350W
Consum:
El mănâncă 41W de la început, care cu greu se schimbă în modul inactiv și încărcat. Este aproape constant.
El avea un desktop ubi pe el, nu se descurca cu economisirea de energie a procesorului (dacă are unul)
Cred că min. ZOTAC IONITX mănâncă cu 10 W mai puțin și îl bate până la moarte în redarea video HD.
(pusi85 | 12/01/2010, k - 14:20)
Răspunde Cybernet Bună! Multumesc pentru mesajul tau
(salaud v | 12.01.2010, k - 15:01)
Răspunde Cybernet Bună! Multumesc pentru mesajul tau
Sistemul meu similar:
Placă de bază: Gigabyte GA-G31M-S2L
CPU: Intel Celeron E3200
Memorie: 2x1Gb DDR2-800MHz
HDD: 3,5 "320 Gb samsung sata2
ODD: Lite-on dvd-rom
Alimentare: 380W Cooler Master ATX
Ralanti 41 W Încărcat 50 W
Mă gândeam la un sistem atomic la început, dar în curând mi-am dat seama că există puțină putere, că era scump.
---------------------------------------------------------------------------------
Linux nu este gratuit. Trebuie să plătiți școlarizarea.
66 la sută dintre oameni nu pot conta! Gândește-te, e aproape jumătate!
(Cybernet | 12/01/2010, k - 18:56)
Răspunde la salaud meu
Ei bine, cred că este un consum foarte bun în comparație cu al meu.
Fiind o mamă în repaus, dar dacă trebuie să faci matematică, atunci ai kraft în a ta.
Și dacă era mai ieftin: S
(salaud v | 13.01.2010, miercuri - 01:09)
Răspunde Cybernet Ei bine, asta este o postare foarte bună
Foaia a fost utilizată de la hup 5000, RAM a fost folosit de la hup 5000, cpu de la cutia de depozitare 10000. Din nou, desigur, ar fi fost mai multe, aproximativ 10.000 ft.
Din nou, o astfel de carte ar fi fost 10, berbecul și 8-10. Cu toate acestea, dacă ne uităm doar la perechea card + proci, prețul este aproximativ pentru că
10 coli, +10 coli, coli atomice E330 sunt disponibile pentru 20-22. Și apoi adaug următoarele:
Desktopul meu:
Placă de bază: Asrock K10N78
CPU: Amd athlon II 250 3 GHz
RAM: 4x1 Gb DDR2-800
VGA: Nvidia Geforce9800GT
HDD0: 1x80Gb samsung sata2
HDD1: 1x160Gb Hitachi sata2
HDD2: 1x500Gb Hitachi sata2
ODD: NEC DVD burner
Alimentare: 400W Delta
Răcire: 1x8cm, 1x12cm, ventilator 1x14cm.
Este nevoie de 60W inactiv de la conector (torrent + firefox + xchat care rulează, cpu 800 MHz). Încărcat (prime95 pe 2 fire + funcționarea corpului furmark + ardere xtrem) 160 W.
Nu cred că atomul are dreptul să existe. Nu consumă puțin, nu este capabil să funcționeze normal.
---------------------------------------------------------------------------------
Linux nu este gratuit. Trebuie să plătiți școlarizarea.
66 la sută dintre oameni nu pot conta! Gândește-te, e aproape jumătate!
(Cybernet | Miercuri 13.01.2010 - 9:54)
Răspuns salaud Page a avut un hup despre mesajul său
Da, se pare că ATOM nu contează prea mult, deoarece observ că 90% din consum este determinat de placa de bază și chipset.
Apropo, sunt de acord, și desktopul meu este inactiv pentru mine 60
70W, conf:
- ASROCK G41MS
- Intel E8400
- 2x1Gb Kingston 1066Mhz
- 4 buc HDD de 3,5 "
- Sursa de alimentare Thermaltake 450W
- ATI HD4850
(uid_1526 | Sâmbătă, 29/05/2010 - 11:57)
Răspuns salaud Page a avut hup despre mesajul său
"Nu cred că atomul are o rațiune de a fi. Nu consumă mult, nu poate funcționa normal."
Cu astfel de configurații, nu are sens, mai ales în cazul alimentării simple a computerului, deoarece are o eficiență redusă a energiei. Există o mașină de procesare atomică care mănâncă în total 13-15W.
(agoston | 30.05.2010, v - 11:02)
Consumul de ASROCK 330HT de către mine: 30W inactiv, nu inactiv, să spunem cu un disc de 2,5 deocamdată. Bun pentru NAS, puțin pentru apache + php + postgres, redă corect 1080p
Pe de altă parte, este foarte tare, deși s-a descris în câteva locuri că o pereche de piese din cauciuc și un controler de aerisire extern pot fi bune.
(basesoft | 30 mai 2010, v - 11:21)
Este ciudat pentru că, pentru mine, același model este foarte silențios.
(agoston | 30.05.2010, v - 19:18)
Răspunde basesoft Acest lucru este ciudat deoarece, pentru mine, mesajul tău
Am citit că există 2 versiuni ale acestuia și problema este cu procesorul, există ceva nasol în cele mai noi. (ca mine)
Desigur, conceptul de sonoritate este diferit pe bulevard și diferit într-o stradă interioară a aglomerării:)
(uid_1526 | 30.05.2010, v - 11:41)
Am și o astfel de mașină ION cu un 330 proc, un Acer Aspire Revo. Mănâncă 25W în Idle.
Dar există și un Maxdata Favorit 500 aici, care este în valoare de aproximativ jumătate, dar nu este nVidia și are doar procedeul N270 în el (nu 64 de biți). Acesta din urmă este, de asemenea, foarte silențios, deoarece nu are un mixer de aer, dar după o jumătate de zi casa se ridică la 50 de grade, deci merită să se răcească din exterior.
(hnsz2002 v | 30.05.2010, v - 12:50)
Răspunde Cybernet Bună! Multumesc pentru mesajul tau
Este bine că toată lumea vrea să construiască un server de acasă frugal, dar nu este atât de frugal. Am un Dell PowerEgde SC440 acasă, acum vechiul p2 400Mhz a fost înlocuit pentru că era deja lent. (și acum, când am dezasamblat, am văzut că unul dintre condosuri începea deja să cocoșeze) P4 2Ghz, 2 GB ECC RAM și 2x160 GB moștenit aici HDD, 62W inactiv, încărcat ca 85-90W. Cu toate acestea, aceasta este o mașină normală, poate fi extinsă, are totul în ea, poate funcționa chiar dacă trebuie, și cu două HDD-uri noi puteți câștiga cu ușurință 8-10W pe ea.
Bineînțeles, acești mici hobby-uri de bricolaj sunt încă buni și îmi place, de asemenea, să mă uit/să o fac, dar nu câștigi întotdeauna atât de mult, sau nu va fi întotdeauna ceea ce începi.
Apropo, există, de asemenea, o mulțime de alimentare de 350W pentru această configurație. Dacă puneți o sursă de alimentare normală mai mică (200W este suficient), ați câștiga și pe asta. Eficiența alimentărilor este slabă la sarcini mici comparativ cu capacitatea nominală de încărcare.
--
Descoperă-l - Distrează-te mult!
(Proci85 v | 12.01.2010, k - 15:14)
Am avut următoarea configurare în 2004:
Intel Pentium 1 MMX 230Mhz
RAM RAM de 256 MB
20GB Quantum vinyo
Puterea AT
2 plăci de rețea
A mâncat 28 W.
L-am folosit ca router, SMB, FTP cu Debian 3.1.
Cunosc alte categorii, dar nu a fost inutil. Hard disk-ul și controlerul au funcționat surprinzător de bine: scriau/citeau 100 de biți în mod liber.
(Yume | 12.01.2010, k - 20:28)
Din moment ce în urmă cu aproximativ o oră și-a dat inteligenul regal d945gclf, de aceea caut o alternativă. Dacă știți cine face asta:
Port LAN de 2 Gbit (de asemenea, aveți nevoie de 100+ pentru legătura în sus)
miniITX [acest lucru este dat]
min 2 sute
„putere” cu atom dual
90 de picuri apoi ia-le cu două laptopuri viny și 2 GB de ram
fii semnificativ cool, eventual pasiv
(Cybernet | 12/01/2010, k - 21:57)
Ei bine, cred că ieșiți cu 2GLan financiar cumpărând o foaie ZOTAC IONITX,
(Nu știu dacă a, b, c, d, e, f?) Dar unul are un PCIe și unul are un slot PCIe x16.
Ei bine, există un simplu lycom pcie-glant în el.
(Yume | 12/01/2010, k - 23:17)
Răspunde Cybernet Ei bine, cred că financiar la mesajul tău
pcie riser există oricum?: /
(Cybernet | 12/01/2010, k - 23:18)
(Jason v | 29 mai 2010, sâmbătă - 12:20 PM)
Drept?
dreptunghiular?
bandă?
bandă inversă?
cât timp de bandă?
Toate există. en.farnell.com și alte magazine radioshack (e-).
--
„SZAM-7, știi cu ce obișnuiesc să tragă Mirages” - Robi.
(balintdavid | Miercuri 13.01.2010 - 00:59)
De asemenea, intenționez să pun împreună un microatx HTPC/jungla torrent acum. Mai degrabă pe o bază AM2 +/AM3, deoarece performanța/prețul ar fi mai importantă pentru mine decât consumul.
Credeți că merită să plătiți cu aproximativ 5.000 de picioare mai mult pentru un Athlon din seria „E” (consumă cu aproximativ 20 de wați mai puțin decât un sistem neted),
sau pur și simplu luați înapoi tensiunea/ceasul?
(desigur numai dacă nu aveți nevoie de kraft: D)
(Cybernet | Miercuri, 13, 2010 - 09:57)
Răspunde balintdavid De asemenea, îmi planific mesajul acum
Nutriție.
Pentru mine, așa ceva conduce mini-mașina, pe care o puteți vedea și în imagini. Nu are voce. Cu toate acestea, avea un set de mașini combinate sau 6 HDD, era mai bine tras, dar încă se încadrează în categoria liniștită. Vă recomand.
(beze | 13/01/2010, miercuri - 10:33)
Bună!
Ce fel de casă este aceasta? Îl poți obține undeva?
thx: beze
(padrone | Miercuri, 13, 2010 - 10:40)
Carcasă SCSI. CD-urile erau stocate în el.
Am asta undeva încă în pat, are propria sursă de alimentare.
(Cybernet | 15/01/2010, p - 17:17)
Da, aceasta este o incintă SCSI. (a fost: P) Nu este atât de vechi, există unele unde sunt folosite de ex. Pentru Mac AVID.
Aceasta este de aprox. Poate avea 4-5 ani.
Dacă știu că poți obține totuși acestea, dar nu este ușor de obținut, iar prețul va fi atât de inutil de căutat.
A fost folosit ca o carcasă externă pentru hard disk, conținea 5 HDD-uri SCSI.
(Cybernet | Sâmbătă 16.01.2010 - 23:54)
Deoarece are în prezent un HDD de 5dh, aș fi interesat să știu că sub XP - atâta timp cât încetinirea samba nu este rezolvată - poate fi setat să oprească anumite HDD-uri pentru a economisi energie.
Deci nu toate! Se poate afirma unul câte unul? Pentru mine, ceva special este bun și dacă cineva are o idee.
(bsh | 17.01.2010, v - 00:34)
poate fi setat pentru opțiunile de gestionare a energiei. nu poate fi per viny, doar ca, dacă discul nu este utilizat timp de x minute, opriți-l. (Aceasta este dezactivată în mod implicit pentru desktop-uri.) Deci, în principiu, vinul pe care nu îl folosiți mult timp se va opri dacă îl permiteți. (în principiu. Nu am încercat niciodată)
(maszili | 17.01.2010, v - 02:09)
Buna treaba. Poate ai putea scrie un rezumat al designului casei în câteva propoziții? Am căutat o casă mică, dar care poate găzdui 4-6 hard disk-uri. Din păcate, nu am găsit-o încă.
(Cybernet | 17.01.2010, v - 19:27)
Am aruncat puterea de intrare deoarece avea doar catarame de antrenare pe ea.
O sursă de alimentare ATX a fost înlocuită fără probleme.
Alimentarea cu energie electrică este de aproximativ 17,5 cm între acoperișul casei. de aceea, o placă de bază miniITX 17x17 se potrivește chiar pe bara laterală. Placa de bază a trebuit să decupeze partea din spate a aparatului. Nu a fost o poveste mare. Am desenat locul cu mica placă de metal care venea cu placa de bază și apoi am luat cadrul gol din garaj un pic de tratament flexel.
Nici fixarea plăcii de bază pe peretele lateral nu este complicată. Există o tijă pentru oricine acasă, șurub distanțier pentru placa de bază sau plastic. După introducerea plăcii de bază, am marcat punctele de montare și am forat cu un burghiu cu 3. Deoarece firul distanțierului metalic nu este metric, l-am introdus ca un șurub cu placă.
LED-urile 1 (verde) și 5 (n) galbene de mai jos au cabluri netede cu două nuclee, pe care le-am conectat pe cardul f.raid unul câte unul fără probleme.
Un cadru intern va sosi luni: http://www.depo.hu/images/160x120/stb-3t4-e3_259570.jpg. (Pot ridica 4 discuri de 3,5 "cu el într-un loc de 5,2". Este alimentat de un răcitor de 12 cm și un suport de cauciuc)
KB arăta așa în interior: http://www.compuworldaz.com/ebay/scsibox5.jpg
Marionetele LED-urilor panoului frontal sunt vizibile în mod clar, iar sursa de alimentare este că nu există cataramă pe placa de bază.
Tot ce trebuia să fac era să decupez butonul de alimentare și să pun un buton de câmp disponibil într-un magazin de electronice în locul său. Acest lucru a fost, de asemenea, aproape compatibil. Nu era nevoie să-l dilatați într-o gaură.
Dacă se află în asta, voi mai face câteva fotografii pentru a vedea dacă îi pasă pe cineva.
- Plăcintă cu ceapă - rețete cu flacără de pâine cu imagine - Vrăjitor de rețetă - rețete cu poze
- Ravioli cu brânză de oaie și busuioc cu sos cremos de ciuperci - Rețete cu imagini - Rețete Rita Fitness
- Cercetătorii de la biroul de acasă spun că nu există o scădere a productivității
- Gimnastică la birou la domiciliu pentru o coloană vertebrală sănătoasă
- Orez de conopidă - Rețete de ou dur cu imagini